czwartek, 3 października 2013

- Prolog -

        Ile razy musiałbym przepraszać aby ktoś darował mi życie?. Ile razy musiałbym wymienić spojrzenia z osobą która celuje pistolet w moją stronę. Ile razy zdążyłabym przełknąć ślinę zanim by wystrzelił nabój? Ile razy zdążyłabym uciec przed śmiercią?

- Uwierz, kochanie przede mną nie uciekniesz. Jestem Lucas, a Ty jesteś moją ofiarą…




_________________________________________________________

- Więc prolog za nami, komentujcie co sądzicie. Rozdział pisany przez Tośkę i Marcelę , tak na szybko z dużymi kłótniami co, gdzie i jak ma być. No więc komentować, tak ładnie proszę <3. T & M .

4 komentarze:

  1. Zakochałam się chyba w Lucasie, Mimo że go nie znam. Czekam Na NN <3

    OdpowiedzUsuń
  2. rozkreca sie, czekam co z tego wyniknie ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. • prosiłabym abyście informowały mnie o nowych rozdziałach • http://darvens.blog.onet.pl •

    OdpowiedzUsuń